Jedna z najrozšírenejších zoznamovacích stránok pre dospelých v SR - erotická zoznamka flirtkontakt.sk

Recenzia: Calendar Girl - Január, február, marec

25.apríl 2017

V ťažkostiach pristupujú zúfalí ľudia k zúfalým riešeniam svojich situácií, problémov a sú schopní prijať akékoľvek, či už zvláštne, nebezpečné alebo naozaj zaujímavé ponuky, ktoré ich problémy odnesú a nastolia opäť pokoj. Prvý diel erotickej série, ktorá toto všetko obnáša vás nenechá v pokoji a s tepom vám zamáva.

Keď sa Audrey Carlan rozhodla vyjsť na trh s erotickou sériou Calendar Girl, musela počítať s tým, že si u svojich čitateliek potrebuje získať pozornosť už s prvým dielom tejto série, pretože by ju inak odsúdila k predčasnému koncu spojenému s nezáujmom a odložením knihy možno aj mimo domácej knižnice. Vysnívané sa podarilo a z pultov slovenských kníhkupectiev začala táto kniha s veľmi zaujímavým leopardím vzorom rýchlo miznúť. Autorka sa nás rozhodla naťahovať, a tak u nás vychádza celá séria v celkovo 4 knihách, ktorých rozdelenie je postavené na príbehu hrdinky a odohráva sa za jeden kalendárny rok, po troch po sebe idúcich mesiacoch. S hlavnou hrdinkou prežívate jej strasti aj tie lepšie naladené dni na celkom 328 stranách.

Autorka dáva hlavnej hrdinke meno Mia a zasadzuje ju do zlej finančnej situácie, kedy peniaze majú ochrániť ako ju, tak jej otca. Jej teta sa ju snaží zachrániť a prichádza s ponukou veľkého zárobku, ktorý jej má zabezpečiť pozície luxusnej spoločníčky. Ona sama vlastní agentúru, u ktorej Mia podpisuje zmluvu. Čo jeden mesiac, to jeden partner. Sex nie je povinný, ale zisťujete, či je hlavná hrdinka schopná si ho odoprieť. Prichádzajú totiž samozrejme krásni milenci, s nádhernými telami bez vád na kráse. Žiadne kilo navyše, žiadne hlásiace sa problémy a nepríjemné sexuálne úchylky. Aspoň nie v tomto prvom diele z celej série.

Calendar Girl

Január

V januári sa stretávame s hlavnou hrdinkou Miou, zoznamujeme sa s jej rodinou a jej životnou a finančnou situáciou a hľadáme účinné riešenie všetkých jej problémov. Mia prijíma zaujímavú pracovnú ponuku od svojej tety a stáva sa spoločníčkou pre záujemcov z bohatých kruhov. Jej prvým, dalo by sa povedať zákazníkom sa stáva Weston Channing tretí. Hneď na prvom kšefte sa Mia zamilováva, ale môžeme ju obdivovať za jej horlivosť splácať dlh spôsobom, pre ktorý sa rozhodla a nenechať sa zlákať k jednoduchšej a rozhodne veľmi príjemnej variante zamávania s dlhom, ktorý má uhradiť za otca. Síce sa zamiluje, ale odchádza do náručia ďalšieho záujemcu. Ale nádej na stretnutie zostáva.

Február

Február jej prináša sexy umelca Aleca DuBoisa, ktorý sa rozhodol preto, že bude Mia jeho múzou po celú dobu jedného mesiaca. Stretávame sa tu s ďalším názorom na cit, lásku a oddanosť medzi mužom a ženou. Mia ho inšpiruje a odkladá pre neho svoju mieru komfortu, aby bol spokojný a dielo sa podarilo. Vo veľa veciach jej otvára oči a núti ju hľadať veci, ktoré má v hĺbke svojej duše, a ktoré jej pomáhajú nájsť samu seba. Pobyt u neho si užíva, ale aj v tomto prípade sa lúči a odchádza k svojmu tretiemu kšeftu.

Marec

V marci sa Mia dokonca stáva snúbenicou talianskeho žrebca, ktorý je samozrejme ako inak než na zahryznutie. Jeho meno je Antony Fasano. Sliny sa jej zbiehajú už dopredu, teda do tej doby, než jej predstaví muža menom Hector. Avšak marcový príbeh vám rozprúdi krv s nástupom starého známeho na scénu, ktorý Mii ponúka spoločný úžasný život s ním. Ako sa rozhodne? Prečítajte si!

Čítala som aj hodnotila

Jedná sa o erotický gýč, na ktorý v tomto žánri často narážame? Rozhodne. Ale stále sa jedná o ten, ktorý prečítate rýchlo a s nadšením alebo úsmevom na tvári a poviete si: "Tak ale to nebolo vôbec zlé." Sama za seba hovorím, že ďalšie 3 knihy mi neutečú.

[Ivi]

Varovanie: Tieto stránky obsahujú erotický chat, videá, fotky a iné sexuálne explicitné materiály. Pre vstup musíte byť starší 18 rokov alebo 21 rokov, pokial to vyžaduje zákon. Všetky modelky a modelovia sú starší než 18 rokov. Moderátorské profily sú označené červenou bodkou.